16.4.2012

Örr

Ahdistaa. Päätä särkee. On nälkä muttei jaksa syödä, kutittaa ja vituttaa mutta on vaan kirjoitettava. Pää on niin täynnä ajatuksia ja pyörittelen yksinkertaisiakin asioita ympäri niin, ettei ole mitään hajua mikä alkuperäinen asia oli. Ajatuksen kulku heittää kärrynpyörää ja suoraan metsään, ja pointti kipuaa perse edellä puuhun.

Johdonmukaisen ajattelun taitoa voi harjoitella, joten miksen pitäisi blogia ja yrittää saada jotain rotia aivoituksiini? Minulla kokemuksia ja mielipiteitä kyllä löytyy niin pakanuudesta, polyamoriasta, yhteiskunnan kehityksestä, mielenterveysongelmista ja elämästä yleensäkin. Minulle tosin sanottiin jo pienenä ettei kaikkea mitä tulee mieleen kannata sanoa äänen, mutta onneksi nykyään on internet. Tähän vessan seinään voi suoltaa niin epäloogista, turhaa paskaa kuin vaan pystyy eikä siitä koidu kenellekään mitään suurempaa haittaa.

Joten seuraa vaan tätäkin blogia jos jaksat. Minulle tämä on hajanaisten ajatusten julkinen pöytälaatikko, jossa puen sanoiksi mitä ikinä minä satun aivopieruilemaan vapaa-ajallani. Lue omalla vastuulla.

Ai miten niin olen huono markkinoimaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suvaitsen kommenttisi.